Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη σημερινή του επίσκεψη στο εργοτάξιο όπου κατασκευάζεται το βόρειο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65, το οποίο θα συνδέσει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και στη συνέχεια βορειότερα με την Εγνατία Οδό, δήλωσε ότι: «Με το καλό λοιπόν, να έρθουμε στο τέλος του 2023 να εγκαινιάσουμε και να δώσουμε στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα, από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα».
Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων για τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία, όπου εκεί η χώρα είχε μείνει πίσω.
Ο Πρωθυπουργόςκατά την επίσκεψή του στην Κοζάνη πριν λίγες ημέρες,εξήγγειλετην έναρξη της μελέτης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας- Κοζάνης.
Η Τρικαλινή Βουλευτής της ΝΔ Κατερίνα Παπακώστα, αισθάνεται ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίησητόσο με την εξαγγελία του Πρωθυπουργού στην Κοζάνη, όσο και με τις σημερινές δηλώσεις του, αφού ησιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκας – Κοζάνης,τέθηκε σαν ένα από τα πρώτα θέματα από την ίδια,τόσο το Σεπτέμβριο του 2019,σε συνάντηση εργασίας που είχε με τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή,όσο καιτο Μάϊο του 2021, σε συνάντηση εργασίας της με τον Υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη και τέθηκε σαν θέμα και κατά τη συνάντησή της με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό τον Αύγουστο του 2022.
Η εν λόγω σιδηροδρομική σύνδεση αποτελούσε χρόνιο αίτημα για τους κατοίκους της Καλαμπάκας και αποτελεί ένα εμβληματικό έργο, με πολύ σημαντικά οφέλη για τους πολίτες του Ν. Τρικάλων.
Ιστορικό
Το Σεπτέμβριο του 2019, σε συνάντηση εργασίας που είχε η ίδια με τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Κώστα Καραμανλή, έθεσε μεταξύάλλων επιτακτικών αναγκών για έργα υποδομών στο Νομό Τρικάλων και την έλλειψη σιδηροδρομικών συνδέσεων των Τρικάλων με την Ήπειρο και τη Δυτική Μακεδονία.
ΤοΜάϊο του 2021, σε συνάντηση εργασίας που είχε η Κατερίνα Παπακώστα με τον Υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη,έθεσε το θέμα της κατασκευής της σιδηροδρομικής γραμμής Καλαμπάκα – Σιάτιστα – Κοζάνη, έργο το οποίο, παρά το γεγονός ότι έχουν δαπανηθεί μέχρι σήμερα αρκετά εκατομμύρια ευρώ για μελέτες, δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής του και για το οποίο η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε το 2019 να απενταχθεί από το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών.