«Από την αρχή της χρονιάς έχουμε δυστυχήματα με 10 ή 12 νεκρούς. Όλα με αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού και χαμηλής τιμής» λέει στο ΝEWS 24/7 ο εκπαιδευτής οδήγησης Κωνσταντίνος Ιαβέρης μιλώντας για το τροχαίο στη Βάρη κατά το οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός.
«Ο καθένας μας παίρνει ένα αυτοκίνητο, είτε είναι 100 ίππων είτε 600 και πάει όσο πιο γρήγορα μπορεί. Δεν ξέρω πόσες φορές πρέπει να ειπωθεί για να το καταλάβουμε. Μην το ρίξουμε πάλι στο αυτοκίνητο, όπως με τον Mad Clip. Αν θυμάστε, ο τελευταίος, στα social διαφήμιζε την επιθετική του οδήγηση και τον τρόπο που κινούταν στους δρόμους» συμπληρώνει.
«Παίρνουμε στις σχολές δίπλωμα, έχοντας κάνει παρκάρισμα, ξεκίνημα σε ανηφόρα και οπισθογωνία και βγαίνουμε στους δρόμους θεωρώντας ότι ξέρουμε καλύτερα από τον καθένα να οδηγάμε. Ενώ είμαστε άσχετοι. Ωστόσο μας φταίνε πάντα οι άλλοι. Καταλήγουμε να έχουμε νεκρούς, ασχέτως δρόμων, στη Βουλιαγμένη, στην Κυψέλη, στην Κρήτη, στη Δράμα, στη Θεσσαλονίκη, παντού. Δεν γίνεται να πηγαίνεις γρήγορα σε έναν δρόμο που έχει όριο οδήγησης τα 50 και τα 70, χωρίς στηθαίο, χωρίς τίποτα. Στη Βουλιαγμένη ή στα Λιμανάκια θεωρούν πολλοί βλέποντας τον δρόμο άδειο ότι μπορούν να τρέξουν με ασφάλεια. Καταλήγουμε με νεκρούς καθημερινά. Δεν μπορώ να ακούω ότι φταίει η Ferrari. Στα 800 τροχαία, τα 2 είναι με supercars γιατί απλούστατα είναι πολύ λιγότερα αυτά τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Τα τροχαία συμβαίνουν καθημερινά με τα καθημερινά μας αυτοκίνητα που κινούμαστε, όποια κι αν είναι αυτά», τονίζει ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης.
«Έχω ξαναπεί πως είναι το νούμερο ένα πρόβλημα που θα έπρεπε να απασχολεί πολίτες, πολιτικούς, δημοσιογράφους, δημάρχους, όλους. Άνθρωποι με μέσο όρο ηλικίας τα 25-30 χρόνια σκοτώνονται στον δρόμο καθημερινά αφήνοντας πίσω οικογένειες, παιδιά, συγγενείς. Μιλάμε λοιπόν σήμερα για ένα καθημερινό περιστατικό τροχαίου με απώλεια ζωής. Αν δεν αλλάξουμε συμπεριφορά και νοοτροπία όλοι και εννοώ όλοι, θα επαναλαμβάνεται καθημερινά», καταλήγει.