Διπλάσια διόδια το 2022 στην Εγνατία από τους μεγάλους αδερφούς. Αποικία εταιρική η Ελλάς και ο λαός της σκλάβος τους.
Πριν από δυο μέρες κλείδωσε η πώληση της Εγνατίας οδού στην κατασκευαστική ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την πολυεθνική EGIS PROJECTS.
Για να λύσω και την απορία η Εγνατία οδός δεν φτιάχτηκε ποτέ για τον λαό αλλά για το εμπόριο των πολυεθνικών. Κλειδί το λιμάνι Ηγουμενιτσας που πουλιέται από λεπτό σε λεπτό.
Σύλλογος Εργαζομένων της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ανακοινώνει τις αυξήσεις προς περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού.
Επίσης ο σύλλογος εργαζομένων αναφερει
Η παραχώρηση αυτή είναι ενάντια στο Δημόσιο συμφέρον για τους παρακάτω λόγους:
Το έργο είναι πλήρως κατασκευασμένο και λειτουργικό ήδη από το 2010 και αποπληρώνει τμήμα του Δημόσιου Χρέους.
Παρά το χαμηλότερο τίμημα διοδίων από όλους τους άλλους αυτοκινητοδρόμους, παράγει έσοδα τα οποία καλύπτουν πλήρως τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησής του, ενώ εξασφαλίζει και υπερβάλλον κεφάλαιο που μπορεί να διατεθεί σε άλλα έργα ή επενδύσεις.
Αναρωτιόμαστε, σε ένα έργο που έχει ήδη ολοκληρωθεί, ποιο θα ήταν το εύλογο τίμημα παραχώρησης, ώστε να μην θεωρηθεί «ξεπούλημα» δημόσιας περιουσίας.
Αναρωτιόμαστε τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος μπορεί να πει ότι οι συνθήκες της σταθερά μειωμένης κυκλοφορίας που φτάνουν στο 50% και των αντίστοιχα μειωμένων εσόδων διοδίων, αποτελούν κατάλληλη στιγμή για τη διαμόρφωση οικονομικών προσφορών οι οποίες βασίζονται στην πρόβλεψη μελλοντικών εσόδων.
Ο πουλημένος έντυπος τύπος στο μεγαλύτερο ποσοστό του θριαμβολογεί για άλλο ένα ξεπούλημα που γίνεται από μαριονέτες πολιτικούς σε καρχαρίες εταιρικούς.
<<Πώς θα φτάσουμε στην υπογραφή της σύμβασης
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, το οικονομικό κλείσιμο και η υπογραφή της σύμβασης θα συμβεί το 2022, πιθανότατα τους πρώτους μήνες.
Αυτό θα εξαρτηθεί από τη συνέχεια, μετά την ανακήρυξη του σχήματος ως προτιμητέου επενδυτή από το ΤΑΙΠΕΔ. Όπως εκτιμάται, θα χρειαστεί ένα διάστημα περίπου 3 μηνών για να «δέσει» το χρηματο-οικονομικό σχήμα.
Μετά θα ακολουθηθεί η τυπική προσυμβατική περίοδος, δηλαδή η αποστολή προς έγκριση της σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο, η κύρωσή της από τη Βουλή των Ελλήνων και η υπογραφή μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-EGIS.>>
ΣΤΑΘΜΟΣ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΚΑΤ. 2 ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΚΑΤ. 2 ΦΕΚ 2018/25.05.2020 Ποσοστό αύξησης κομίστρου
ΤΥΡΙΑΣ 2,10 € 4,33 € 106%
ΠΑΜΒΩΤΙΔΑΣ 1,20 € 2,51 € 109%
ΜΑΛΑΚΑΣΙΟΥ 1,40 € 3,04 € 117%
ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ 1,50 € 3,07 € 105%
ΠΟΛΥΜΥΛΟΥ 1,40 € 3,05 € 118%
ΠΛΑΤΑΝΟΥ 2,28 € 215%
ΜΑΛΓΑΡΩΝ 1,20 € 1,50 €
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 0,50 € 0,87 € 75%
ΑΝΑΛΗΨΗΣ 1,80 € 3,72 € 107%
ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ 0,90 € 1,80 € 100%
ΜΟΥΣΘΕΝΗΣ 2,40 € 1,80 € 99%
ΚΑΒΑΛΑΣ 2,98 €
ΙΑΣΜΟΥ 1,90 € 2,92 € 54%
ΜΕΣΤΗΣ 1,70 € 3,52 € 107%
ΑΡΔΑΝΙΟΥ 1,20 € 2,56 € 113%
ΤΙΜΕΣ ΣΤΑΘΜΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΘΕΤΩΝ ΑΞΟΝΩΝ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΚΑΤ. 2 ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΚΑΤ. 2 ΦΕΚ 2018/25.05.2020 Ποσοστό αύξησης κομίστρου
ΙΕΡΟΠΗΓΗΣ 1,40 € 2,98 € 113%
ΕΥΖΩΝΩΝ 1,80 € 3,79 € 111%
ΣΤΡΥΜΟΝΙΚΟΥ 1,00 € 3,04 € 204%
ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ 2,00 € 3,00 € 50%
ΤΙΜΕΣ ΠΛΕΥΡΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
ΣΤΑΘΜΟΣ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΚΑΤ. 2 ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΚΑΤ. 2 ΦΕΚ 2018/25.05.2020 Ποσοστό αύξησης κομίστρου
ΠΑΝΑΓΙΑΣ 1,00 € 2,24 € 124%
ΑΝΑΤ.ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ 0,70 € 1,57 € 125%
ΚΑΛΑΜΙΑΣ 0,40 € 0,77 € 93%
ΜΑΛΓΑΡΩΝ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,53 €
ΣΤΑΘΜΟΣ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΚΑΤ. 2 ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΚΑΤ. 2 ΦΕΚ 2018/25.05.2020 Ποσοστό αύξησης κομίστρου
ΑΞΙΟΥ(ΗΜΙΚΟΜΒΟΣ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ) Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,58 €
ΛΑΓΚΑΔΑ/ΣΕΡΡΩΝ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,47 €
ΠΡΟΦΗΤΗ 0,90 € 1,83 € 104%
ΒΑΓΙΟΧΩΡΙΟΥ 0,60 € 1,21 € 102%
ΒΡΑΣΝΩΝ/ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ 0,30 € 0,59 € 96%
ΓΑΛΗΨΟΥ/ΟΡΦΑΝΙΟΥ 0,30 € 0,61 € 104%
ΜΟΥΣΘΕΝΗΣ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 1,58 €
ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 1,13 €
ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,75 €
ΑΣΠΡΑ ΧΩΜΑΤΑ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,65 €
ΒΑΦΕΪΚΑ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,59 €
ΙΑΣΜΟΣ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 1,01 €
ΒΙΠΕ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ/ΦΥΛΑΚΑ Δεν έχει τεθεί σε λειτουργία 0,73 €
ΜΕΣΤΗΣ 0,80 € 1,61 € 102%
ΚΑΘΕΤΟΥ ΑΞΟΝΑ
ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ 1,30 € 2,79 € 115%